Cirkelträning hemma. Jobbigare än förväntat.

Som ALLTID…!
Varför glömmer man bort hur jobbigt det kan vara??

I princip samma ”kräkpass” som förra gången, med 7 övningar i rad à 3 set, med en kort vila mellan varje set. Dagens övningar blev:

* Burpees: 15 stycken
* Plankan: 1 minut
* Breda armhävningar: 15 stycken
* Utfall, 15 stycken per ben
* Excentriska tåhävningar: 15 stycken
* Fällkniven 15 stycken
* Djupa knäböj: 15 stycken

När man läser det så här efteråt ser det inte mycket ut för världen, men med fullt ös utan paus emellan, är jag helt död efteråt…! Vad gäller de där ”Burpees:arna” = hatkärlek!!!

Jag svettig? Inte då….. 😉
19 thoughts on “Cirkelträning hemma. Jobbigare än förväntat.

  1. sv: styrkepasset kräver ingen taktkänsla eller kordination.. alla klarar det =D
    Kör dom flesta låtar med uppläggget 3övningar*3 varv 🙂

    Lätt och tungt =D

    åå kräkpass, härligt jobbat! =D

  2. Nej då förstår jag inte. Inte helt lätt att hålla ”rätt” tempo då. Du får köra vanliga intervallen på platten (eller löparband) och backintervaller separat. 😉

  3. Klart jag inte ta illa upp, det är ju skitbra med tips 🙂 MEN nu kommer ett försvarstal. Haha, skojar bara. Ska bara förklara hur de va 🙂 jag sprang i skogen, backar, över järnvägen. Hoppsa steg you name it. Ingen bra plats att springa intervaller på :/ kommer aldrig speinga intervaller där igen kan kag meddela 🙂 har ett perfekt ställe att springa på så där får de bli nästa gång. Löpbandet hade varit perfekt idag, där springer jag intervaller bäst 🙂 Sedan fick jag springa 500 m, 500 m, 400 m. Blev inte alls bra :/ tog ut mig lite för mkt i början. Tur man kan försöka göra de bättre tills nästa gång 🙂
    Haha, jag håller med. Fy tusan vad de är jobbigt 🙂 älskar dessa pass när man är sket slut efter. Bra jobbat!

Kommentera

