Jag laddar!

Jag tror att det här kan gå… *hoppas hoppas* Känslan nu är faktiskt rätt så bra. Även om det vissa dagar och tider på dygnet känns mer eller mindre bra, känns det i alla fall som att det har gått åt rätt håll!
Jag kommer nog tänka ”Vad i h***’e tänkte jag, när jag ställde upp på det här??!” flera gånger under loppet. Men om jag inte kan köra på lördag kommer jag vara oerhört besviken. Jag har ju laddat hela våren och sommaren med mina Speedcross och ”Embrace-the-mud” tänket!

Som någon sa (minns inte var jag har sett det. Kanske hon som vann damklassen förra året?):
”-Igenom leran ska man. Ingen j-a ballerinalöpning!” Haha! Klockrent! Hon har så rätt.

Här ser ni banstrukturen. Den ökända ”Väggen” vid ca 6,5 km. *sväljer nervöst* 50 höjdmeter på 700 meter, vilket motsvarar  7,14 procent. Nu kööööör vi, hör ni!

 

22 thoughts on “Jag laddar!

  1. Ja den stigning är nog inte att leka med, men de fixar du. Du kommer vara så stolt sen efter loppet. Den känslan är helt obeskrivlig 😛 Kramar

  2. Ja jädrar vilken stigning! Skönt att det går åt rätt håll iaf. Själv åkte jag på samma skit som du haft säkert, lite svårt att ungdå när typ ALLA är sjuka!
    Lycka till med nerverna:) Det kommer att gå super!

Kommentera

