Avslappnad (äntligen)!

Det känns som att axlarna har suttit fastvuxna i öronen den här veckan.
Igår körde jag en timme ”afterwork-yoga”. Jag insåg knappt själv hur välbehövligt det var..! Första halva av passet hade jag problem att hitta flödet i rörelserna, hittade inte andningen och kände mig allmänt ”off”. Trots att det var min nya yoga-kärlek som var instruktör.
Efter en halvtimme kändes det BÄTTRE! Vi kom in i krigarpositioner, rotationer och balansövningar och jag kom i ett helt annat tänk/känsla. Skönt!

Jag kände ett lätt illamående efter passet och nu på morgonen har jag huvudvärk och GALET mycket träningsvärk mellan skulderbladen, pga av alla rotationsövningar. Det var förmodligen m.å.n.g.a. spänningar som släppte där igår…

Nu: Lördag morgon, solsken och glada barn här hemma. Känns som det här kan bli en bra dag! 🙂
.

wpid-IMG_20140119_134521.jpg

8 thoughts on “Avslappnad (äntligen)!

  1. Men åh, vad kul att höra om dina drömmar. Go for it säger jag ❤

    Vilken härlig bild, så underbar den är. Önskar dig en fin kväll!kram

  2. Åh vad skönt att du fick bort det där spända! Jag brukar också få huvudvärk när spänningar släpper. Hoppas det gick över fort och att du får en härlig AVSLAPPNAD helg 🙂
    Kram!

Kommentera

