Efter explosionen kommer lugnet!

Fredag och avslappning.
Finns det något bättre sätt avsluta jobbveckan genom ett yoga-pass. Med min nya ”kärlek”; yoga-instruktören Linda! Inga överraskningar som oväntade explosioner på det här passet (tur det), men däremot lite nya övningar och nytt tema. Hon ändrar passen lite, men det känns alltid som att det blir till det bättre. Hur länge ska hon lyckas med det? 😀

Inte så mycket balans idag (som annars brukar funka bra för mig).
Däremot märkte jag att all den yoga jag har kört senaste tiden har gett resultat. Märker hur jag kan gå betydligt djupare i vissa övningar. Riktigt inspirerande känsla!

Hoppas ni får en riktigt skön fredag!
PS. Joel Kinnaman på Skavlan ikväll. Missa inte?! 😉
.

image

6 thoughts on “Efter explosionen kommer lugnet!

  1. Låter härligt. Jag har försökt mig på yoga någon gång men tyvärr inte fastnat. Kanske dags att hitta något bra pass igen.

    Jag vill passa på att tacka dig för en kommentar jag fick för ett bra tag sedan angående att jag var lite sur över att jag inte klarade att springa runt slingan. Du kloka kvinna påpekade att det kunde vara så att jag kanske gick ut för hårt. Så har tiden gått och snön har lagt sig så någon utelöpning har jag inte utfört, förrän igår. Så jag gav mig fasen på att klara det och med dina ord, ta inte ut dig och ta det lugnt i början eller något liknande, gjorde jag det.

    Så stolt att det äntligen gick. Det gick inte fort men det är en början i alla fall. Tack 🙂

    Ha en skön helg. Nu ska jag ut på en liten löprunda och se hur långt jag kommer idag. / Nettan

Kommentera

