En lördag som blev som den blev.

Vissa dagar blir inte alls som det är tänkt.
Men det betyder inte att de inte blir BRA. Jag hade planerat långpass, men hade fått för mig att det skulle vara ok väder i helgen. Tji fick jag. Och nej, jag brukar inte banga för att det regnar, men idag kände jag bara: Nä….

Dagens infall: Åka till simhallen med familjen.
Dagens (näst) mest förvånande: De två yngsta grabbarna (6 resp. 3 år) vågade åka stora vattenrutschkanan. Jag och sambon var lite i chock! 😉
Dagens insikt: Kroppen var nog inte i form för ett långpass trots allt (se nedan).
Dagens mest förvånande: Jag somnade i soffan. Klockan 16 ?! Vet inte när jag sov middag senast??
Dagens godaste: Mjölkchoklad. Ja, förmodligen sockerchock. Men gott ibland. 😛
Dagens längtan: Sommar! Vet inte om det hade att göra med regnet, men… Åh! Sol!
.

Från vår semester i Skåne-2013

wpid-IMG_20130804_192130.jpg

8 thoughts on “En lördag som blev som den blev.

  1. Ja somnar man på soffan kl 16 så är kroppen nog ganksa trött!…?

    Och JA. Jag längtar också, nåt EXTREMT mkt till sommaren. Får hoppas att det går snabbare än man tror:) Kram!

Kommentera

