Vrålhungrig!

Hade fortfarande en lätt huvudvärk när jag vaknade i morse.
Detta trots att jag drack vatten som en tok igår kväll. Det talar väl egentligen för att det inte var vätskebrist som var orsaken till den. Troligtvis högt blodtryck och/eller spänningshuvudvärk? Men nu har den släppt, tack och lov.

Det gick nog åt mycket energi på gårdagens pass, trots att det blev kortare än planerat?
Vaknade efter en skön sovmorgon och var riktigt, riktigt hungrig! Jag som sällan har någon som helst matlust på morgonen. Annars brukar jag få äta, för att jag vet att jag BORDE, inte för att jag är hungrig. Trögstartat liksom. Men inte idag! Kurrade rejält! Efter kesella/yoghurt med bär och olika frön, samt grova smörgåsar (japp, plural) med lax + 2 st knäckebröd; först då var jag mätt…!

Nu är det världscupen i skidor som gäller. Jag är nog en (av få?) som skippar vasaloppet? 😛
Ha en riktigt skön söndag därute!
.

wpid-IMG_20140216_185919.jpg

6 tankar om “Vrålhungrig!

Lämna en kommentar