En riktigt bra dag!

De sista åren har jag känt att födelsedagen är en överskattat dag.
För mig själv, som vuxen alltså. Barnens födelsedagar är ju en helt annan sak! 🙂 Men igår var det min tur. Hade egentligen inga förväntningar alls, men dagen blev bästa födelsedagen på många år. Inget storslaget som hände, utan mer små detaljer som gjorde att det kändes så himla bra! Kramar, fina ord och meddelanden som värmde. Både från vänner, bekanta och arbetskamrat.

Och när jag kom hem hade barnen valt ut varsin present till mig. Jag blev alldeles rörd…! ❤
.

presenter

11 thoughts on “En riktigt bra dag!

  1. Grattiskram i efterskott!!
    Tänker och känner som du, det är inte det storslagna som räknas, det är det lilla! Mysiga presenter du fick ♥

Kommentera

