Bloggdöden

Det har varit tyst här en liten stund.
Jag har varit i Stockholm sedan igår imorse. Numera går det ganska bra. Men jag minns första gången jag kom till storstan med tåg. Jag var jättenervös och höll på att inte hitta ut från centralen. Haha! Nu har jag varit där såpass många gånger att jag åtminstone tar mig ut till taxi-kön. 😉

image

Det är ju lite grann vardagslyx att bo på hotell.
Inte för dem som reser ofta, men för mig som kanske kommer ut på kund-aktiviteter ett par gånger per år. Älskar att sova på hotell. Frukosten är ju det bästa av alltihop!

image

Blev inte mycket bilder på utekvällen.
Glömde det helt enkelt… Fastnade i vinkelvolten mellan fniss, skratt och hysteriska asgarv. Mycket roligt hade vi! 🙂 När jag åkte hem imorse visade sig stan från sin bästa sida. Strålande sol och vackra promenadstråk. Tyvärr får jag hinna med det en annan dag istället.

image

Man kan väl säga att Stockholm central är nåååågot större än Alingsås central.
Marginellt. 😉 Jag var lite ”lagom” (…) trött imorse, efter 4 timmars sömn, men jag hittade rätt spår i alla fall. Lantlollan lär sig efter hand liksom! Det finns hopp! *skratt*

image

7 thoughts on “Bloggdöden

  1. Jag känner igen mig. I värnamo är stationen minimal och långt ifrån T-centralen 😛
    Jag var oxå på T-centralen igår, men någon senare än dig. Synd annars kanske vi kunnat säga hej 😉
    Önskar dig en fin lördag, kram

  2. Åh, vad härligt!
    Haha, känner igen mej i förvirringen och känslan av världsvana när en fattar: Jag var så enormt, sjukt nöjd när jag lyckades ta mej med tunnelbanan till en kompis som bodde i Högdalen. Det var bara det att jag inte riktigt kunde berätta om nöjdheten för någon då jag faktiskt var 30 år vid tillfället. Det är liksom sånt en får beröm för när en är 7…:-)

  3. vadå bloggdöd? du är borta två dar o kallar det bloggdöd, jag tycker jag skriver ofta om jag bloggar två gånger i veckan 🙂

  4. Det är kul det där med Stockholm. Första gångerna känner man sig så våldsamt förvirrad. Efter ett par gånger börjar man till och med greppa vilka tunnelbanestationer som finns. Och i somras började jag för första gången länka i hop stan. Och insåg att det som är jättemånga tunnelbanestationer är jättenära när man springer….

Kommentera

