Vilken lördag?!

Jag tog tydligen med mig solen från Stockholm!
Vilken start på dagen! Sambon är just nu ute på en golfrunda och jag äter frukost och gosar med barnen! Inte ALLS så dumt att vara hemma heller. ❤

Idag går första delen av Vårtävlingarna i Skatås. 8 km som jag preliminärt hade tänkt vara med på. Men med utekvällen färskt i kroppen  och för lite sömn så känner jag att jag tar en lugn dag idag. Kanske det blir en runda i det sköna vädret, men då i mitt eget tempo. Nästa helg går 16 och 32 km rundorna. Eventuellt att jag hakar på 16 km loppet; har inte bestämt mig ännu. Den som lever får se. 🙂

Ha en underbar lördag!

lördag

4 thoughts on “Vilken lördag?!

  1. Jag kommer vara i Göteborg nästa helg och ska ut och springa både fredag och lördag, är det tänkt. Kommer jag inte på något annat så lär det bli Skatås och 32km rundan

Kommentera

