Nordic Outdoor-mässan!

Vi hittade Outdoor-mässan av en slump förra året.
Barnen har tjatat om detta, till och från, ända sen dess! Haha! Idag var det dags igen. Och JAG klagar inte. Gå runt och kolla på Klättring, MTB, friluftsliv och Trail är ju inte särskilt ansträngande… 😛

Tyvärr var vatten-glid-bräda och rullskidor borttaget från årets mässa. Men barnen hann med en hel del ändå. Gå på lina kunde man dessutom göra i år. Och de körde Parkour-tävling när vi var där. Herregud, att de inte slår ihjäl sig?!? Samtidigt önskar jag ju att jag hade samma kroppskontroll (och mod)!

Dessutom hittade jag en Trail-rygga till kampanjpris som fick följa med hem! Winwin-situation liksom! Jag återkommer med vilken. 😉

 

image

image

image

image

16 thoughts on “Nordic Outdoor-mässan!

  1. Kul med mässa.
    Det är upp till resp gym hur de vill göra med releaser. Men när man kört samma program i tre mån brukar de flesta vara sugna på nytt.
    Kram

  2. Sv: Men vad kul att du hittade till mitt lilla kryp-in också 😀 Ja Åsa är för skön, hon ger sig på det mesta där det kommer till nya brutala övningar och krigar på som attan – superkul!

    Åh men vad spännande!
    Hoppas du kommer uppskatta den precis lika mycket 🙂

Kommentera

