Träningsvärk & VAB

Skrek i högan sky när sambon putte ner mig i soffan igår kväll.
(Nä, inte av den anledningen..) 😉 Träningsvärken i magen (när jag försökte hålla emot) var t.o.t.a.l. efter tisdagskvällens styrkepass! Likaså bröst- och ryggmusklerna ömmar rejält. Den där härliga ”jag har gjort något bra!”-känslan (även om styrketräning självklart kan ta bra även utan träningsvärk). Nu var det ju dessutom ett par veckor sedan jag körde i gymmet, så kanske lite EXTRA förklaring till allt ömmande? 😛

Jag är hemma med ”lill-skiten” idag.
Han hade feber både i förrgår och lite igår, men verkar vara lite piggare idag igen. Vi har det skönt. Sitter bara och gosar järnet i soffan..! Jag, han och nallen ”såklart”. Hihi!
.

wpid-img_20140327_093248.jpg

 

7 thoughts on “Träningsvärk & VAB

  1. Åh, så härligt med träningsvärk! Bästa sortens värk 😉
    Har btw skickat en fråga till midnattsloppet om de kan fixa bloglovin/kommentar-grejen, håller med om att det var lite väl bökigt att kommentera där!

Kommentera

