Där är där där man inte är…

…och här är där där man är.
Just idag önskar jag att jag befann mig där. I Skatås alltså. Premiärloppet går av stapeln i nästan perfekt löparväder nu kl 11.00.  Jag har ju hittills inte anmält mig till något lopp i år, men har tänkt att om jag blir sugen kan jag ju faktiskt efteranmäla mig! Detta hade jag tänkt göra idag.

Vad jag däremot INTE hade med i planerna, var att sambon tidigare i veckan bokade in en golftid klockan 8, utan att nämna detta. Förrän i torsdagskväll… Jahopp. Så gick det med det alltså. Ni som springer i Skatås-terrängen idag får springa lite åt mig också, med andra ord! 😉 Själv får jag nog dra ut på en runda senare idag.

En socialrunda i Skatås snart, som ”kompensation”?
Vad säger ni; Sara, Carro och kanske någon mer som vill? Vad sägs om en repris på förra året? (Herregud är det så längesen?!) 😛
wpid-IMG_20130713_085203.jpg

 

7 thoughts on “Där är där där man inte är…

  1. Hehe ja men efter tre barn har man nå att skylla på att dom inte är på plats 😉 Själv hade jag inge att skulle på innan min operation mer en dålig kost tidigare 😛

Kommentera

