Träningshumor – Att våga hoppa!

Jag skriver inte ut namn eller plats där jag hittade den här storyn.
Och egentligen är det ju inget roligt problem i sig, men den skrevs med glimten i ögat och vi var flera som skrattade gott, därför känner jag att jag dela med mig av den. Jag önskar att personen i fråga hade svarat det hon hade tänkt svara! Undrar hur mannen hade reagerat då? 😛


Efter dagens grit-strenght-pass kom instruktören fram och frågade hur det hade gått.

”Bra” sa jag, ”det är bara hoppen som är lite jobbiga”.
”De är jobbiga för mig också” hörde jag den vältränade mannen bredvid mig säga.
Åh vad jag hade velat svara ”Jaha, kissar du också på dig när du hoppar?”

Men det gjorde jag inte…

Foto: drjockers.com

11 thoughts on “Träningshumor – Att våga hoppa!

  1. Och då kom jag osökt att tänka på Malin Ewerlöfs löpskolningsklass på en inspirationsdag jag nyss var på. Vi skulle hoppa tre jämfota hopp och sen skjuta ifrån på det fjärde så vi kom ännu högre upp. Kände att det började bli läge för toabesök och smet ut i omklädningsrummet. Bara för att upptäcka en kö på typ 25 pers, som plötsligt fått samma akuta behov 🙂

Kommentera

