After work och nya stigar!

Vad tog den här veckan vägen?!
Schwooooosch…! Fredagkvällen bjöd på afterwork med arbetskamraterna. Tapas stod på menyn. Allt från Pulled pork, till räkor och musslor, till Tallegio med fikonmarmelad. Galet gott! 🙂 Det enda jag saknade var baconlindande dadlar. Det är det bästa som finns på tapas-fronten!

efterrätt

Var något småseg dagen efter, trots en relativt lugn kväll med dans.
Men en ca 7 km lång promenad hann jag och en kollega med (efter övernattning hos henne). Nya stigar är alltid lika spännande att utforska. Särskilt i trevligt sällskap!

Idag är det söndag och vi väntar besök. Ska bli en riktigt skön njutardag! Känner mig fortfarande aningen ”märklig” i näsa/hals. Ska se om jag vågar mig på en liten löprunda senare idag. Det kändes ju inte helt på topp när jag sprang tidigare i veckan. Den som lever få se.

Ha en riktigt skön dag, hör ni! 🙂

skog7

7 thoughts on “After work och nya stigar!

Kommentera

