Frigörande…! Och länkkärlek när den är som bäst!

…vårregn efterlyses, med leverans omgående. Tack på förhand!
Alltså förlåååååt…!
1. Jag vet att vi inte ska klaga på det sköna vädret.
2. Att skriva om vädret i en träningsblogg är ungefär lika intressant som….. Zzzzzzzz!

Men jag måste bara för gnälla klart lite. För det är min blogg. 😉
Jag kan inte andas! Eller jo, det kan jag väl egentligen. Men det känns som att jag andas damm. Hela tiden! Torr, torr, dammig, konstig luft… Hela tungan är som sandpapper! Och halsen är sådär; ”det känns nästan som halsont, men ändå inte”. Pollen-hals. Full med pollen… Mega-torr! *suckar*
Så en rejäl stört-skur, sîl-vous-plaît. Ett skönt vår-stril. Eller kanske ett stilla sommar-regn? Bara det kommer ner någon form av vatten från skyn. Please?

Någon som fick till ett betyyyydligt mer läsvärt inlägg är Beata (a-la-BeataTjata).
Det bästa, roligaste och mest klockrena inlägg jag har läst på länge! Kolla in!!
.

wpid-img_20140421_170855.jpg

12 thoughts on “Frigörande…! Och länkkärlek när den är som bäst!

  1. Såklart att du får gnälla! HOppas att det kom lite regn till dina trakter också..? Här kom det som du såg SNÖ! :S Ingen risk för pollen i alla fall 😉

  2. Här varnas för snöblandat regn…:-( Fast då försvinner åtminstone pollendammet. Jag har dock int ee ont av pollen men av kyla så jag blåser buset till dig. 😉 KRAM

  3. Personligen så tycker jag om det torra. Sahara värme älskar jag. 😉 Men för din skull så hoppas jag på en liten skur.
    Kram

  4. Det regnade på mig igår kväll när jag sprang – kanske därför som tusingarna gick så snabbt? 😉 Hoppas det kom lite regn på dig också! Kram!

  5. Det faller små droppar här hos mig – försöker blåsa dem åt ditt håll. 🙂
    Plötsligt börjar jag fundera på om det kan vara pollen som spökar i mina ögon. Fast jag har iofs aldrig känt av pollen förr. Kanske var jag bara för närgången med katten?
    Beatas inlägg var verkligen klockrent!

Kommentera

