Ofattbart!

Försöker smälta helgens bravader.
Försöker inse att jag (!) faktiskt klarade de där 30 km! T.r.e.t.t.i.o…?! Ofattbart, men en häftig känsla! 🙂

Kroppen känns aningens mör, med all rätt.
Fast trots allt, inte sådär genomtrött och seg, som jag hade förväntat mig. Kanske återhämtar jag mig bättre, än jag tror? Nu har jag vilat två dagar. Ikväll bär det av upp till stallet med äldsta sonen, men imorgon ska jag nog kunna få till ett träningspass. Om kroppen känns så här fräsch.

Känner av lite, lite ret i halsen.
Så jag äter nyttigheter och hoppas att det försvinner med lite lugn och stillhet. Kesella med björnbär, tranbär, gojibär och solroskärnor.
Hoppas ni har haft en riktigt skön måndag! 🙂

wpid-img_20140405_121356.jpg

8 thoughts on “Ofattbart!

  1. Har nu läst flera inlägg om er runda i lördags och blev faktiskt lite avundsjuk. Vill också kunna springa så långt igen! Och vilken ljuvlig miljö att springa i!
    Helen är från min stad och henne har jag sprungit långt med flera gånger. Helt suverän på att sporra en till att fortsätta framåt trots att det känns tungt.
    Hoppas att ni gör fler turer framöver, så att man kanske kan få chansen att hänga på!:)
    Grattis till distansrekordet också!
    Kram

Kommentera

