Tok-trötta, träningslösa Tisdag.

Inspirerande rubrik, eller hur…? Haha! 😉
Ni vet det där planerade träningspasset jag nämnde…

…det liksom försvann någonstans mellan jobb, nattning av barn och soffan (?) En intensiv dag som drog all must ur mig! Här satt jag i söndags, då jag BORDE varit ”osugen” på löpning och bara funderade på vilken runda jag skulle ta där och då (även om jag då medvetet valde vila!) Och nu när jag hade tänkt ge mig ut, är all träningssug fullkomligt borta. Kanske latmasken, kanske inte…

I vilket fall som helst, blev det en dags extra vila.
Lite extra vardagslyx blev det också. Lite ”unnande” eller vad man nu brukar säga. 😛

Imorgon är det en ny dag och nya möjligheter! Enjoy it!
.

image

7 thoughts on “Tok-trötta, träningslösa Tisdag.

  1. Låter fantastiskt gott och ser fantastiskt gott ut! Du behöver med största sannolikhet en extra dags vila efter helgens bravader! Så jäkla imponerad!!! Hade också vilodag igår och unnade mig en tur till Ikea!

  2. Ja i morgon är det en ny dag! Efter en sån upplevelse som du hade i helgen kan man faktiskt få lite punka. 🙂
    Och det är helt ok!
    KRAM

  3. Jag har märkt att när jag planerat in vila blir det sällan lyckat. Däremot när vilan liksom bara kilar in sig, då är den som bäst. Huvudsaken man njuter av osten… och chokladen 😀

Kommentera

