Hej sommar!

God morgon! Vilken ljuvlig dag man vaknade till idag!
Ljummen försommarkänsla i luften och barn som då (såklart) ville ha shorts på sig till skola/dagis. Eller ja, äldsta sonen fick med sig både shorts och långa mjukisbyxor, för de skulle ut i skogen. När jag sa att jag la ner shorts om det blir för varmt, började han nästan gråta. (Lite trött kanske). 😉 Hans fröken hade sagt att de MÅSTE ha långbyxor, så de inte får fästingar på sig. Herregud…

Sambon är bortrest och befinner sig just nu i Norrländska skogarna.
Jag är lite avis, måste jag säga.  Idag får jag lite barnpassnings-assistans hemma, så jag kanske hinner få till en löprund med Vita Faran! Håll tummarna!

Och njut av solen! Det ska jag göra, så fort jag får smita från jobbet. 😉
.

image

6 thoughts on “Hej sommar!

Kommentera

