Långhelg & Nya prioriteringar!

Det har verkligen varit skönt med långledigt!
Min hjärna behövde det. Sol, löppass, tid med familjen, grillning med vänner och lugna stunder i soffan, med lite mycket choklad! Livet på en pinne! 🙂

Vad jag senaste dagarna även har insett är följande;
Maj månad har inneburit ENBART löpning, bortsett från ett enda ynka styrkepass (?!) Ingen (mer) styrka, ingen cykel/spinning, ingen yoga. ALLS! Nog för att löpningen är det jag tycker är roligast, men jag behöver verkligen komplettera träningen. Framför allt med yogan! Tänja ut muskler, få kroppen smidig, rörlig och mjuk. Allt det som löpning inte gör med kroppen.

Det får (delvis) bli nya prioriteringar i juni!  🙂
.

image

3 thoughts on “Långhelg & Nya prioriteringar!

  1. Lycka till! Jag kan relatera… är expert på att träna ensidigt 😉 Lät för övrigt som en ljuvlig och batteriladdande helg!

  2. Med den vyn, är det väl bara att lägga upp yoga mattan och köra, morgon som kväll.
    Tänkte investera i en riktigt bra yoga dvd med Johanna Andersson för att få till min yoga. Även om jag är yoga instruktör ( låååångt ifrån bra på det jag gör) så behöver jag inspiration.
    Lycka till med utmaningen.
    Kram

Kommentera

