Vilken löparhelg – Stockholm Marathon och Kullamannen!

Jag njöt, som sagt, av långhelgen hemma i soffan.
Eller ja, jag njöt förvisso i skogen också, för några pass fick jag till!  Men det har uppdaterats flitigt på Facebook, bloggar och Instagram. Och medan jag njöt här hemma är det många som varit såå grymma och overkligt inspirerande! (Nästan så JAG; trailnörden, blev sugen på att springa en mara på asfalt. Ni hör ju…. Haha!) 😉

Andrea, Kenth, Lovisa, Marre, Louise och Staffan, är en handfull av alla löpare som sprang, kämpade, fightades och tog sig igenom över fyra mils löpning i Stockholm!
Henrik valde däremot att ha lite ”break up sex” med evangemanget i fråga… 😉

Hoffen, Theresia, Suzan och Niklas var nere i Skåne och körde Kullamannen / –  KullamannenUltra!
Ni är grymma! Ultraversionen var dessutom 56 (”verkliga”) km terräng!  Helt galet (i mina öron), men vem vet. Man ska väl aldrig säga aldrig. Ge mig sisådär 8-10 års träning ”bara”….. 😉
.

kullamannen

Foto: hittaupplevelse.se

 

10 thoughts on “Vilken löparhelg – Stockholm Marathon och Kullamannen!

  1. Tyckte helgen mest var plågsam 🙂 Alla bilder, alla statusuppdateringar, alla minnen och all längt! Så glad för alla som genomförde, men ville såklart ha en del av kakan själv 🙂 Känna utmattningen och den obeskrivbara känslan efteråt! Nästa år sitter jag INTE i soffan 🙂

  2. Ja man behöver ju inte ligga heeeelt på latsidan bara för att man inte tävlar;) Tvärtom!:) Men det är så skönt att slippa nervositeten o kraven ibland:)…

Kommentera

