Ajajaj…!?!

”Är huvudet dumt får kroppen lida”, heter det ju.
Det är så sant! Som jag har nämnt har det ju blivit mycket fokus på löpning sista tiden. Senaste styrkepasset visade sig vara för nästan 6 veckor sen (?!)

Varför mjukstarta, liksom. Eh…
Körde rygg och core och använde samma vikter som sist. Smart… Jag orkade ju faktiskt, men idag känns det som jag har ont överallt! Trots att jag ”bara” fokuserade på två muskelgrupper, så var det ju just de två man använder mest i vardagen. Och man använder dem verkligen i varenda liten rörelse. Trust me! Fick nästan rulla ur sängen imorse… 😮

* Latsdrag: 4×8 reps
* Smal sittande rodd: 4×8 reps.
* Baksida rygg/axlar (liggande) CC: 4×12 reps.
* Pulldowns i CC: 4×8 reps

* Fällkniven med medicinboll: 4×10 reps.
* Russian twist med —”—: 3×25 reps.
* Knäindrag på pilatesboll, 4×8 reps.
* Planka, 3 set

PS. Jag har märkt att jag känner mig som snyggast när jag kör styrka på gymmet.
Genomsvettig, darrig och rödmosig…? Det är nog något fel på mig? Haha! 🙂
.

image

4 thoughts on “Ajajaj…!?!

  1. Hehe mjukstart är för mjukisar!!:)

    Bra jobbat:) bra tanke med mkt alternativt för övrigt… Efter Vättern tänker jag fasen cykla liiiite mindre o göra mer av annat!

Kommentera

