När hjärnan tänker ”mängdträning”, men ❤:at tänker trail…

Här sätter man sig ner för att kika efter nya mängdträningsskor.
Dvs något lite mer dämpat (men inte för dämpat). Som funkar på asfalt, grus och i ”värsta” fall lite stigar. En skön sko för lite längre pass. Och så hamnar jag ändå på sidor med lätta, grovmönstrade, tuffa, trailskor som äter lera till frukost! Hur gick det till…..?! *visslar och låtsas som att det inte hände* 😉
Bäst jag stänger ner innan jag av ”misstag” råkar klicka hem några (fler) terrängskor. Mängdträningsskor var det, Malin. MÄNGDTRÄNING!?! Ok?

Färgerna bara SKRIKER godisaffär ju!
Hur lätt är det då att låta bli att ”glutta”? 😛

icebug2

Foto: icebug.com

6 thoughts on “När hjärnan tänker ”mängdträning”, men ❤:at tänker trail…

  1. Jag vågar aldrig köpa skor på nätet. Jag behöver prova. Och när jag väl kommer till affären har de inte tagit in de snyggaste och dessutom passar ofta de fulaste skorna bäst. Då försöker jag vara logisk och tänka att funktion går före utseende för löparskor. Men det är inte alltid det funkar 😉

Kommentera

