Lugn lördag och ridläger

Tempot idag är slowmotion. Noll saker på ”att-göra”-listan!
Började morgonen med dessa underbara gubbar. (Och fasar över att säsongen snart är slut…!!)
Det ösregnar ute, sambon spelar golf, (Haha!) 😉 några av barnen tittar på tv och lill-skiten och jag slappar i soffan och han pillar mig i håret. Mys! ❤

Eller njae, inte riktigt noll att göra förresten (kom jag på nu).
Vi måste packa åt äldsta sonen. Imorgon bär det av på en veckas ridläger för hans del. Han är nervös, pirrig och exalterad! Som man SKA vara! Jag minns mina egna ridläger med glädje! 🙂

wpid-img_20140610_190104.jpg

3 thoughts on “Lugn lördag och ridläger

  1. Låter som en härlig lördag!
    Och precis innan jag läste din blogg satt jag och tänkte att det vore gott med jordgubbar… Suget blev inte mindre nu!

Kommentera

