Trailnörden goes asfalt…?!

Jag vet inte vad som hände?!
Helt plötsligt ska jag springa 10 km inne i centrala Borås i September?! What?? Well, är man lättövertalad så är man. Typ så… 😉

Däremot springer jag ju aldrig flack asfaltsbana.
”Du måste välja en startgrupp”, fick jag höra. Eh… .jaha..?!  Funderade ett tag och tänkte att om jag för ”långsam” grupp är risken att jag hamnar med de som börjar gå efter 500 meter. Tog i litegrann och valde 55-57 minuter. Något högt satt troligen (som sagt, har ingen aning om min ”asfalts-tid” ?) men lite draghjälp har ju aldrig skadat, eller hur? 🙂

Bor ni närheten av Borås? Ska ni springa Kretsloppet i September?
.

kretsloppet

2 thoughts on “Trailnörden goes asfalt…?!

  1. Hoppas på bra väder bara. Lite regn och mycket syre, då jäklar rockar vi. Jag måste oxå börja springa på asfalt nu. Jag är glad att jag har dig som draghjälp 😛 kram

Kommentera

