Ä.N.T.L.I.G.E.N. semester!

Jag tycker inte att jag har senare semester än jag har haft tidigare år.
Trots det känns det som att ALLA andra har gått på semester före mig. Vänner, bekanta, arbetskamrater. Och på sociala medier EXPLODERAR det med grillbilder, badbilder, rosébilder, sol, glass och sand mellan tårna! Och där satt jag, på kontoret… Jahopp. Kul för er. Eller nåt… (Jag är inte bitter). 😉

Men nu. NUUUUU har jag semester! *YEAY*
Nu jäklar ska jag ge igen. Bombardera er med massor av arrangerade semesterfoton! Vi börjar väl med en gång. Firade med rosé när jag kom hem från jobbet. Jag är gräsänkling/gräsmamma (heter det så? Haha!) hela helgen. Det känns lite tomt och konstigt, men man kanske ska njuta lite av tystnaden? Nästa vecka börjar två veckors semester, där jag är ensam med tre rastlösa gangstergrabbar på dagarna… 😉

Jag kommer definitivt att göra inlägg här i sommar. Det är ju min träningsdagbok.
Men det kanske blir lite oregelbundet. När jag känner för det. För er som ”försvinner” ett tag; ha en riktigt skön sommar, så hörs vi senare!
.

vin

7 thoughts on “Ä.N.T.L.I.G.E.N. semester!

  1. Jag börjar också semestern nu, fast kommer ha väldigt osammanhängande och gå in och jobba lite då och då, men det bekommer mig inte, bara vetskapen att semestern har börjat är ju underbar! 🙂
    Om du är sugen om har tid över någon gång så får du gärna komma och prova på Mountainbike om du var sugen? 🙂 cyklarna kanske inte är i optimal storlek för dig (både jag och sambon är ju ganska korta i rocken så att säga) men det ger ju en känsla av hur det är 🙂
    Njut av ledigheten nu! 🙂 Kram

Kommentera

