Ny Favvo-glass!

Ni som läser här vet att jag är riktigt svag för choklad!
Lakrits, not so much… Förrän nu. Jag provsmakade (efter ett råd i vår lokala glassbar) en glass med chili och lakrits. Jag var skeptisk, det ska erkännas, men friskt vågat ni vet.
Den var GUDOMLIGT god! När jag sedan hittade den i frysdisken på Ica kände jag bara; YEAY! Ja, ja, det är lite skummjölk och några e-ämnen och den är varken ekologisk, kravmärkt eller hemmagjord. (Men innehåller faktiskt 22 % grädde). Äter man den inte dagligen så, what the hell? 😛
.

glass

 

2 thoughts on “Ny Favvo-glass!

  1. Åh jag älskar glass, hellre det än godis eller annat snacks. Älskar dessutom glass från sia, testa hallon-saltlakrits eller apelsin-choklad, sååå goda! Eller allt från sia är smaskens 😉

Kommentera

