Snart är det över…

…jordgubbssäsongen. Fullkomligt Ä.L.S.K.A.R. dessa gubbar!?
Jag mer eller mindre lever på dem under 2 månader och vågar inte ens gissa hur många liter jag äter på en sommar…? *hrm* (Kan man få för mycket av någonting…? *funderar*)  Om jag bara fick äta en enda sak hela livet (även om man säkert tröttnar på det mesta, efter ett tag…) så hade valet fallit på just dessa!

Men nu är säsongen, som sagt, snart slut. Lite smått ångest måste jag säga… 😛
Älskade älskade bär, som bär på sommarkänsla…
.

image

7 thoughts on “Snart är det över…

  1. Jag håller helt med! Det är det godaste som finns! Har tyvärr haft lite otur med mina gubbar i år. Fått lite taskig kvalitet på dom. Men till och med halvruttna gubbar är bättre än inga haha 😀

Kommentera

