Ha höga krav på sig själv.

En dags utbildning avklarad.
Jag brukar tycka att jag är relativt lättlärt, men det var ett tag sen jag kände mig så här ”korkad”… Inte helt lätt att kastas in i ett nytt program, SAMTIDIGT som det dessutom är helt nytt för mig att läsa av befintliga ritningar. Vilket vi ska göras när vi gör övningar på egen hand. Det hjälper ju inte att jag alltid har haft oerhört höga krav på mig själv. Jag vill kunna allt efter 5 minuter, annars blir jag jättefrustrerad på mig själv. Ja, ni hör ju… Fullkomligt fantastisk kombination…?! Haha! 😛

Ny dag, nya tag. Kanske någonting har fastnat efter en natts sömn. Den som lever får se…?
Det fullkomligt ÖSREGNAR ute idag! Det känns verkligen som höst nu. Men ska jag vara riktigt ärlig, klagar jag inte. Ganska skönt med lite syre och inomhusmys efter en intensiv, varm sommar. 🙂

regn3

8 thoughts on “Ha höga krav på sig själv.

  1. Jag tycker det låter som otålighet snarare än höga krav. Kan du kanske tänka att bara du ger dig själv tid så kommer du att greja det galant? Inte släppa på kraven, bara ge dem lite mer tid liksom. Nu känner ju inte jag dig, så egentligen är det ju dumt att ge råd 😉

  2. förstår din frustration, det är jobbigt att inte kunna allt DIREKT :p Och jag håller med. hösten är värsta bästa (speciellt springmässigt!)

Kommentera

