Back at the crime-sceen!

Detta har nog varit det sämsta tävlingsåret hittills, för min del.
Inte pga dåliga resultat alltså, utan mer för att jag inte har sprungit ETT ENDA lopp… T.o.m. det året jag började springa, sprang jag ju en tävling. Men men…  ”Jag har ju hela helgen hösten på mig”! 😉

Fokus har i år legat på upplevelselöpning.
Följer ni mig, har ni nog redan märkt att jag har far´t runt och upptäckt både en del lokala vandringsleder, men även lite större sådana. Ljuvligt, ljuvligt trail-år för ögon och själ!! ♥

Det enda jag har inplanerat i höst är Kretsloppet.
Eller ja, det var en sanning med modifikation; det enda jag är ANMÄLD till just nu är detta lopp. Det var detta lopp (fast då 5 km) som var mitt allra första tävlingsminne. Så jag är lite ”back at the crimesceen kan man säga).
Och 10 km asfalt(?!) efter all denna terräng. Who would have guessed… Haha! 😉 Lite andra lopp cirkulerar i min hjärna. Alla blir säkert inte av, men  säkerligen ett par stycken (om jag får hålla mig hel och frisk).

Är det någon mer än jag (och Anna!) som ska springa Kretsloppet i Borås, så man kan säga hej? *nyfiken* 🙂

kretsloppet

4 thoughts on “Back at the crime-sceen!

Kommentera

