Att känns sig riktigt, riktigt korkad…!

Idag känns det verkligen som måndag – ”på riktigt”!
Jag är inte en person som brukar tycka synd om mig själv. Och jag har alltid tyckt att jag är relativt  lättlärt.  Men satan i gatan, vad korkad jag kände mig idag, på fortsättningskursen inför mitt nuvarande jobb. Som faktiskt började just IDAG (på pappret), för övrigt! 🙂

Lite kan jag väl ”skylla” på att jag faktiskt inte hunnit öva någonting sista två veckorna.
När man fortfarande arbetar med sina gamla uppgifter, blir det ingen tid över. Och på kvällarna… Ja, ni vet. Med barn och aktiviteter och allt. Man har varken tid, eller får någon ro.

Trots allt detta. Det är ”bara” två veckor sedan; Vem tusan hade tryckt på CTRL-ALT-DELETE och nollställde min hjärna…?? Frustrerad var bara förnamnet! Det är mycket att ta in på en och samma gång. Självklart förstår jag att jag inte kan lära mig allt på en och samma gång. Men ändå…. *GAAAAH* Otålig? Jag? Va….? 😛

cad

4 thoughts on “Att känns sig riktigt, riktigt korkad…!

  1. Ping: Mitt 2014 Del 2 – Klädsim, arbetsbyte, reportrar och känlsan av att vara sämst! | Rund är också en form!

Kommentera

