Augusti månad – God morgon!

Siffrorna talar sitt tydliga språk.
Köra mer yoga” var det ja…. *harkel* Alltså, jag tycker verkligen (!) att det är skönt! Jag ljuger inte. Så varför får jag då inte tummen ur och bara tar mig tiden…??
T.o.m. styrketräningen fick stå tillbaka under Augusti. Till mitt ”försvar”; Det har ju faktiskt varit sommar och löpningen känns mer naturligt då, på något sätt. Rörelseträningen behövs dock! Jag ska berätta varför under dagen.

September nu alltså. Det känns lite märkligt.
Sommaren kändes evighetslång, men samtidigt alldeles för kort. Logiskt, eller hur…! 😉 Hösten har kommit. Sen-sen-sommar om man vill vara riktigt positiv. Och mitt enda inplanerade lopp närmar sig med stormsteg…! *smått nervös*

Ha en fin tisdag! Kram på er!

aug-14

7 thoughts on “Augusti månad – God morgon!

  1. Jag reflekterade lite i samma banor igårkväll. Kanske seeeen-sen-sommar iaf??;)

    Men jag tror minsann att du lyckats få in mer yoga än mig i alla fall! Ska försöka komma igång mer med det snart. (Hur många ggr har man sagt det?…) hehe
    KRAAAM

  2. Yoga är en andlig disciplin även om den sker fysiskt, det är därför de flesta har svårt att få till den även om de tränar hårt med allt möjligt. Det är mitt lilla svar på din fråga varför du inte får till det 🙂 Å andra sidan kan det vara bra mycket yoga i att bara vara i nuet och njuta av livet tänker jag.

  3. Det är konstigt, på sommaren skyller man på att det är roligare med uteaktiviteter och på vintern längtar man efter att köra yoga i gräset.. Men bra jobbat ändå! Det är ju betydligt bättre än ingen yoga alls 😉

Kommentera

