Det perfekta upplägget..

Plan B (när det inte blev något Värmland) var att efteranmäla mig till Risveden.
När jag vaknade på lördagen kände jag mig helt slut. Nog för att jag brukar vara morgontrött, men det här kändes nästan löjligt…

IMG_0167.JPG

Valde att lyssna på kroppen och ta det lugnt.
Istället för tävling blev det en långpromenad med fröken ”Love”. (Uttalas som L-o-v-ä, inte engelska love alltså). Hon tyckte promenad funkade nästan lika bra som löprunda. Hon kunde ju springa lite extra uppe i skogen och så där… 😉

IMG_0166.JPG

Det är verkligen magiskt ute just nu!
Sensommar / höst är favoriten ihop med tidig vår. Det känns lite som att naturen inte kan bestämma sig om det är sommar eller höst. Det kryllar av svamp och höstfukt, samtidigt som det blommar blåklockor?

IMG_0169.JPG

Jag smålog när jag upptäckte att Love valde leran istället för den torra stigen precis jämte.
Ok, lite smutsigare hund, men jag är nöjd att jag har en hund som också är inställd på ”Embrace the mud”-tänket..! 😀

IMG_0168.JPG

Trötthetskänslan jag kände i kroppen, var på riktigt.
På lördag kväll kräktes först mellansonen och själv mådde jag illa nästan hela söndagen. Nu orkar jag inte mer…. Snälla ingen mer magsjuka i familjen, tack! Det här känns verkligen som den perfekta uppläggningen till Kretsloppet… NOT! 😉

5 thoughts on “Det perfekta upplägget..

  1. Amen guuud så vackra bilder!! Det är verkligen som du säger galet vackert ute och riktigt vackert. Jag har också varit ute med kameran. Hoppas att du kryat på dig. Kram

  2. Åh men vilken extra tur att du lyssnade på kroppen och inte sprang! Hoppas att det är snabbt över så ni får vara friska! Och ja, september visar sig då från sin allra bästa sida!
    Kram

Kommentera

