Sista dagen…

…med vabbande. Förhoppningsvis!!
Det är en sak att vara hemma med barn som är sjuka. Det är en annan sak att vara hemma med barn som inte är helt friska, men fullt tillräckligt friska att inte ligga och vila…. *gaaah* De klättrar på väggarna och mamma sliter sitt hår! 😉

Hela min uppladdning inför Kretsloppet känns som… ”Bla-bla-blaha”.
Typ så… Jag som hade ett så bra flyt för ett par veckor sedan. Först laddade jag med magsjuka i helgen och känner fortfarande att jag är ordentligt seg och trött, efter mat- och sömnbrist. Ikväll hade jag tänkt köra ett kort, lätt jogging med styrka och yoga. Tji, fick jag.
Insåg (sambon sa) att vi har utvecklingssamtal för äldsta sonen sent i eftermiddag och sedan är det aktivitet för honom och det känns inte bra att ta med de små grabbarna till barnpassningen på gymmet förrän imorgon.

Så ja ja, det får väl bli som det blir. Dessutom tycker jag mig känna av lite, lite känningar i halsen…?!
Snälla säg att det är nu man känner efter och känner av saker som egentligen inte finns? Och säg att jag kommer vila mig, in i mitt livs form…?

Dagens frukost; Kesella med blåbär, hallon, pinjenötter, linfrön och mullbär.
Ett ganska fult bär, måste jag säga… Ser ut som små kottar? En himla tur att utseende inte har någon betydelse. 😀

IMG_0184.JPG

4 thoughts on “Sista dagen…

  1. Ta några timmar och ”vila dig i form” om barn och make tillåter :).
    Skönt och nyttigt!

    Gud så god din frukost ser ut. Jag måste apa efter.

    Kram

  2. Fasen vad frustrerande när man vill ladda upp för ett lopp och blir krasslig om och om… sen är där ju ”allt det andra” runt om. Inte lätt att knåpa ihop alltid. Hoppas att det är helt över för er nu! 🙂

  3. Äsch det är bara som du känner efter! Inför mitt marathon i lördags hade jag både halsont, trasiga vader, ont i magen, svullnad i örat och lite problem med fötterna…. Men det funkade fint ändå 🙂 Sånt där hör liksom till.

    Låter som en smarrig frukost! Älskar mullbär. Tycker de är gulliga men framförallt det godaste bäret som finns. Mer nöt än söt i smaken, Precis som jag vill ha det!

Kommentera

