Dryga 11 km Oktober-kärlek! ❤

Den där ”höstdepp”-känslan håller i sig.
I alla fall till viss del. Men som någon sa till mig häromdagen: 5 timmars traskande på stan tar energi. Ett par timmars löpning GER energi. En oerhört skillnad och så sant! Hol-leden har jag ”gett mig på” ett par gånger nu. Den är fantastiskt vacker (förutom de korta sträckorna som är mer eller mindre transportsträckor; över E20 exempelvis).

IMG_0349.JPG

Dessutom finns det ”avstickare” som försvinner in i skogen på många ställen.
Man blir ju alldeles galen av nyfikenhet…! 😀 Den här skogsvägen nedan hör till exempel inte till leden (längre). Jag såg dock röda markeringar på träden, så detta är troligen en gammal dragning. Fantastisk vacker, men den går vid ett ställe förbi en ”grusgrop” med lite ”obehöriga äga ej tillträde”. Men de hade ju stängt över helgen. *harkel*  Hur som helst; vackert så man tappar andan!!

IMG_0345.JPG

Det är inte så att man är bortskämd med att kunna springa med korta shorta i Oktober!
Sååå skönt ute fortfarande! Och som ni vet föredrar jag höst-solen med den något svalare luften. Love it!
Jag hade däremot lite känningar i vänster vad och vänster höft. Har känts lite ”märkligt” sen Kretsloppet. Även om det inte gör ont, så känns det lite olustigt. Inte alltid konstigt nog.

Har jag inte sagt att asfalt är farligt…?! 😉

IMG_0350-0.JPG

9 thoughts on “Dryga 11 km Oktober-kärlek! ❤

  1. Så vackert där hos dej!
    Jag har inte alls haft samma go och ork att traila nu, känns helt märkligt… Har varit lite extra krafs om helgerna nu och jag vill inte ha tidspress när jag ger mej ut, men det SKA lugna sig nu, då hoppas jag att skogen öpnnar sig igen!
    Kram!

  2. Så härliga bilder, magi! Dumma höft =(
    Asfalt farligt? Oh, noooo. SÅ får du inte säga när jag ska lunka runt GBGvarvet nästa år 😛

Kommentera

