Män är från Mars…

Förkylningen har inte blivit värre. Alltid något.
Det känns rätt ok, så om det inte blir värre tänkte jag testa att köra ett yoga-pass imorgon.

Något helt annat så länge.
Det här med män och…eh…ja, ”smidighet”. Alltså… Hahaha! Blev lite full i skratt på jobbet, när herrar av olika slag och åldrar skulle kommentera min nya frisyr/hårfärg. En del är ju smidiga.
”- Vad bra det blev!”
”- Jättefint!”
”- Snyggt!”

Andra säger nog EXAKT vad de tänker (?)
”- Oj…!”
”- Vad har du gjort?!”
”- Hoppsan.”

Egentligen inte sagt att de tyckte de var fult (I hope not…) utan jag tänker mer; Hur tänker de? Kan de inte bara tänka ett varv till INNAN du formulerar meningen, liksom? När jag berättade om mina tankar för sambon tittade han bara lite frågande på mig och förstod inte alls vad det var för konstigt med kommentarerna. I rest my case. Kvinnor är från Venus… och ja, många av er fattar nog. *fniss* 😀

IMG_0450.JPG

5 thoughts on “Män är från Mars…

  1. Fniss ja, detdär känner man ju igen! Liksom att man helst inte ska fråga råd av sin man när det gäller kläder eller frisyr 😂 Jag får känslan att jag 1. Helst ska se ut som jag alltid gjort. 2. Helst se ut som jag alltid gjort. 3. Helst se ut som jag alltid gjort… hehe.

Kommentera

