Märklig känsla, när man är van vid Global Yoga.

Förkylningen har gått åt rätt håll.
Och relativt snabbt dessutom. YEAY! Jag är fortfarande lite snorig och småtrött, men ändå ganska ok. Jag mjukstartade med ett Body Balance-pass igår. Nästan hela året har jag ju gått på Global Yoga och detta var annorlunda. T.o.m. yoga-delen. Det var en högre tempo/snabbare flöde. Inte negativt egentligen, men ovant. Min onda axel som HATAR långa stunder i nedåtgående hunden, jublade över de ca 5 sek långa sekvenserna. 🙂

Ikväll blev det styrka, där jag lovad att lyssna på kroppen.
Det blev mest fokus på ben (utfall, knäböj och benpress), men även lite armar/axlar (bl.a. militärpress). Det kändes ok. Nu håller jag tummarna att jag blir ännu lite bättre och kan åka till Skövde i helgen och springa med löparvänner!

jag9

3 thoughts on “Märklig känsla, när man är van vid Global Yoga.

Kommentera

