För en gång skull – Fredagsfys!

Det är (faktiskt) inte så ofta det blir fredagsfys för min del.
Egentligen gillar jag inte ordet heller, men hur som helst… Igår blev det just det. Ett styrkepass på gymmet, innehåll: Lite ”gott och blandat”. Som vanligt är jag galet svag i bänkpress, men å andra sidan lägger jag inte ner jättemycket tid på bröst. Jag brukar ALLTID få träningsvärk, när jag kör bröstpass. Känns lite löjligt med tanke på ”fjädervikterna”, men ändå lite logiskt. Haha!

* Bänkpress: 5 x 6-10 reps.
* Tricepspress: 4 x 6-8 reps.
* Axellyft åt sidan m. hantel: 3×10 reps
* Axelrotation m. hantel: 3×10 reps
* Fällkniven m. medicinboll: 4×10 reps

* Pulldown CC: 4×8 reps.
* Latsdrag: 4 x 8-10 reps
* Bred rodd med skivstång: 4×10 reps

Nog för att selfien nedan togs så fort så möjligt.
Pinsamt att ta foton av sig själv på gymmet ju…!! Men ändå, hur ser jag ut? Hahaha! Helt förstörd och kass hållning? Ja, ja, strunt samma. Alla bloggfoton behöver kanske inte vara fantastiska (eum…)? 😛

IMG_0548.JPG

4 thoughts on “För en gång skull – Fredagsfys!

  1. Då gött med ett pass. Vare sig det är onsdag eller fredag 😉 jag är precis som du. Kör inte ofta bröst och när jag väl hör det får jag träningsvärk utan dess like 😉

Kommentera

