Djupaste Småland!

En mycket märkligt känsla att det är fredag, måste jag säga..!
Som jag skrev, har jag ju varit nere i Småland med kollegorna och även om vi diskuterade framtida arbetssätt, röda trådar och fokusområden, har vi haft jäkligt roligt!

Torsdag och fredag kändes n.ä.s.t.a.n. mer som lördag-söndag med ett kompisgäng, så i mitt huvud borde det vara måndag imorgon. Jag är heeelt fel i tiden! Haha! De senaste dagarna har innehållit god mat, galna samtalsämnen och hysteriska skratt! Bästa arbetskamraterna! 🙂

IMG_0782-0.JPG

När vi kom till huset där vi skulle hålla till, var det +4 grader. Jodå, inomhus
Är man mitt i skogen, så är man. 😉 Det blev elda, elda och elda lite till! Och ta på sig underställ och flera lager. Tur att man är ”van” att tänka funktionalitet.

Av alla rätter måste jag nog säga att efterrätten var bäst.
Olika frukter som vi själva fick doppa i smält choklad.
Smaklökarna dog en smula… av lycka förstås!

Helg alltså…? Som sagt, skumt. Men hoppas den blir kanon hör ni!  🙂

IMG_0793-0.JPG

4 thoughts on “Djupaste Småland!

Kommentera

