Stay away from the light?!

Varför i hela friden, ska man hålla sig borta från ljuset?
Idag var första gången jag såg solen på…ja, jag vet faktiskt inte när?! Ljuvliga strålar som värmer mot kinden! (Jo, de gör det faktiskt). Helt ljuvligt!

Att jag är snorig och rosslig halsen ignorerar jag lite grann.
Klart att det hade varit pricken över i:et att ge sig ut på ett lugnt, skönt långpass i solskenet. Men just idag njöt jag bara av strålarna.
Eller ja, tidvis var jag aningen frustrerad över de tre gangstergrabbarna i familjen, som inte lyssnade ALLS! Men man älskar ju dem ändå, såklart. Och det är tur att de är söta när de sover… *hrm* 😉

Hoppas ni haft en fantastisk lördag!
Både ni (halva Sverige (!) som deltog i Tunnel run), men även alla ni andra som njöt av dagen på andra sätt. 🙂

IMG_0796.JPG

7 thoughts on “Stay away from the light?!

Kommentera

