Sista-minuten-tips! – Rabattkod

Om ni är riktigt snabba så kan ni få 30 % (extra) på hela köpet på sportamore.se  Alltså även på sådant som redan är prisnedsatt!
Jag lyckades på egen hand googla mig till en rabattkod igår som gäller t.o.m. den 16 december! (Det var nära ögat)! 😉

Skriv bara in rabattkod ”CHRISTMAS30” när ni kommer till kassan!
Dessutom kunde man få ordern hanterad inom 24 timmar om man valde att lägga till 29 kr.

* (Detta är ingen annons/samarbete.
Bara ett tips till er, då jag själv blev så glad över fyndet jag gjorde)!

Jag kommer såklart återkomma med detaljer vad gäller mitt eget köp.  (Ni trodde väl inte på allvar att jag skulle kunna hålla tyst?) 😛

rabatt

5 thoughts on “Sista-minuten-tips! – Rabattkod

Kommentera

