Icebug Anima2 BuGrip!

Mitt klipp på sportamore som jag skrev om för ett par dagar sedan.
Tomten kom tidigt i år, menar jag så klart!
Jag har länge suktat efter metalldubbade skor. Men så är ju vintern som den är, i de södra delarna av landet. I år kunde jag dock inte motstå längre. Icebug´s Anima2 var redan prisnedsatta. Plus att jag fick ytterligare 30 % med rabattkoden (Schyst av tomten att ha rabattkoder! Who knew!?) 😛
Istället för 1699 kr, hamnade fyndet på dryga 800 spänn. Som ni förstår, är jag nöjd med det! Nu ska de bara provspringas också. Så var tusan är snön??

Jag får återkomma med en första-hands-recension, helt enkelt.
Ha en underbar lördag hör ni! Nu vankas det 15-årskalas för oss. (Jösses, tänk att det är 10 år sedan, för egen del…) 😉

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/efb/39207155/files/2014/12/img_1114.jpg

7 thoughts on “Icebug Anima2 BuGrip!

  1. Jag har sprungit många gånger i barmarksskog (och på is) med mina Icebugs phyto (flera år gamla och håller fortfarande). Ur-bra grepp på hala rötter 🙂

  2. Jag köpte exakt samma skor från samma ställe – också med rabattkupong (men inte riktigt lika bra deal för mig). Vi har snö och is så jag har sprungit några gånger i dem. Greppet är bra, men jag får ont på ovansidan av vänster fot. Inte mycket och det känns inte då jag springer (bara då jag går och sen efteråt är det tryckömt), men ändå. Tror de viker sig på något opassligt sätt. Men jag tycker ändå om dem och bra alternativ till löpband!

Kommentera

