Vinter! Glass någon?

Förmiddagen… Eller ja, nästan hela dagen (?!) spenderades på stan.
Jag som nästan idiotförklarar alla som springer i butiker på mellandagsrean och är smått hysteriska. Hahaha! 😀 Men det var relativt lugnt, konstigt nog. Jag blev förvånad!

Äldsta sonen skulle in i spelbutiken och köpa spel till X-box, för presentkortet han fick i julklapp. Mellansonen fick jeans och en stickad tröja (Jodå, mina grabbar TYCKER om att få kläder. De är inte som andra barn…) 😉 och jag fyndade en parfym för halva priset. Yeay!

”Bland annat”, ska väl tilläggas. Det blev lite annat också. Det som chockade mig mest var att jag tyckte det var roligt?!  Ni hör, mellandagsrean; rolig??! Ur led är tiden. *fniss*

Efter butiksrännandet blev det först mat.
En relativt nyöppnad restaurang i stan (Edith´s Kök) med riktigt god och prisvärd mat och som har café vägg i vägg. Där har vi g.l.a.s.s.h.i.m.l.e.n.!
Jo, det är minusgrader ute..? Vadå då…? 😛

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/efb/39207155/files/2014/12/img_1408.jpg

6 thoughts on “Vinter! Glass någon?

  1. Glassen ser fantastik ut men nej… det funkar inte på vintern. Precis som raw food inte alls lockar lika mycket som på sommaren. Så här års ska det vara varma saker annars fryser jag ihjäl 🙂

Kommentera

