Små, små stigar.

Kroppen har känts lite märklig senaste dagarna.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men de långpass jag har fantiserat om, på de här lediga dagarna: knökefulla med (om inte sol-, åtminstone) dagsljus, har inte blivit av. Jag har varit ute på pass som legat på ca 40-45 minuter och det känns inte riktigt 100 %-igt, men det verkar inte bli inte sämre heller…

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/efb/39207155/files/2015/01/img_1536.jpg

En fröjd för ögat är de här små djurstigarna, som vi hittar.
Jag upptäckte dessutom en ny (!) stig här i hemmatrakterna. Jag trodde jag kände till alla vid det här laget. Hehe! Den här var (i alla fall i ”starten”) märkt med vita snitslar. Något som jag vet att ett par äldre grannar är duktiga på att sätta ut, när de är ute på sina skogsvandringar. Nice, sånt gillas! 🙂

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/efb/39207155/files/2015/01/img_1528.jpg

Vad gäller känslan i kroppen. Jag vet inte; kanske borde jag vila h.e.l.t.?
Istället för att ”testa” kroppen? Någon som INTE vill vila är Lovisen! Hon tycker jag är sååå långsam när vi är ute i skogen. Haha! Jag blir lika full i skratt varje gång hon vänder sig om och väntar in mig. Det ser verkligen ut som hon ”säger”:
”- Men herregud kom iiiigeeeen, nu då! Ni människor är så långsamma!” *hundsuck* 😀

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/efb/39207155/files/2015/01/img_1537.jpg

6 thoughts on “Små, små stigar.

  1. Njut av den löpning du kan göra så ska du se att du hittar tillbaka till långpassen så småningom!

  2. Vila helt är alltid bra när kroppen inte är hundra, brukar funka för mig i alla fall. Aptråkigt för all del men brukar löna sig i längden. Hoppas det släpper! 🙂

  3. Känner lite igen ”energidippen” då långpassen liksom bara inte blir av. Som om de inte finns i kroppen. Bara att vänta ut, tror jag, och låta kroppen hålla med vad den nu håller på med… vinterdeppar? Hjärtekram!

Kommentera

