Rutiner och nyheter!

Rutinerna är på plats igen.
Eller ja, nästan i alla fall. Sambon har varit ledig den här veckan, så de två stora grabbarna har haft kortdagar i skolan. Plus att deras aktiviteter inte börjar förrän nästa vecka, men i övrigt är det mesta på banan igen.

Det rivstartade verkligen på jobbet.
Roligt och motiverande på sätt och vis, men jag känner ändå att jag vill behålla den här energin och balansen som jag samlat på mig över ledigheten. Inte ta på sig för mycket, på en gång. Jag sa ”Nej tack” senast idag. Det känns (dumt nog) lite småjobbigt, men ändå viktigt.

IMG_1017.JPG

En fantastisk fredagslunch med kollegorna;
Skratt och thaibuffé (inkl. sushi – Älskar sushi!) och sedan tacos hemmavid. Mätt? Rätt så…! Hehe! Men bra laddning. Imorgon händer nya saker. Jag är lite nervös faktiskt…! 😮 Jag återkommer imorgon. Trevlig kväll och sov gott!

IMG_1031.JPG

6 thoughts on “Rutiner och nyheter!

  1. Jag vill också stanna i den där balansen som ledigheten ger. Tid! Men barnens aktiviteter har redan börjat dra igång och nästa vecka är de alla igång för fullt. Är orolig över att köra huvudet i väggen igen. Men skam den som ger sig. Kram.

  2. Urbra att du sa nej och håller på balans! Och lycka till med spännande grejer imorgon, väntar nu nyfiket på rapport!

Kommentera

