Fynd!

Personen som kom på nätshopping visste vad h*n gjorde.
Tusan, vad det är lätt att klicka hem grejer så där ”Oooops, jo, men det här behöver jag ju! Väl..?” 😛

Senaste ”efter-jul-rea”-fynden blev dessa;
Från Runforest.se. Det är första gången jag beställer därifrån, så jag får återkomma med hur leverans och service m.m. funkar. Men hur som helst; Fyndpriser!
Lätta(ste) Salmingskon. Ett märke jag förvisso varit nyfiken på, men egentligen var jag inte på jakt efter nya skor. Definitivt inte superlätta sådana, men för 299 spänn…!?!

Sedan klickade jag även hem mina första mönstrade tights för 300 kr. Jodå, de är mönstrade. Fast svart-mönstrade. Jag erkänner; jag kör lite safe. Haha!

Och det sista fyndet blev en löparväst som jag har varit rejält sugen på. Prissänkt med 40 %. Wow! Kollade de engelska sajterna men de var inte billigare där.
D.E.T. G.I.C.K. I.N.T.E. A.T.T.  M.O.T.S.T.Å…!! 😀

Hur förklarar man det här för sin andra hälft?
Att jag verkligen ”BEHÖVER” detta. Right?

shopping

16 thoughts on “Fynd!

  1. Så snygga och välbehövliga saker 😉 Jag känner igen det där med att försöka få sin andra hälft att förstå att jag behöver det där, hahaha! Han frågade nu vad jag ville ha i födelsedagspresent. Nej, tack. Jag har köpt så mkt nu. Då blev han paff, hahahaha!

  2. Jag har fått hem samma löparrygga just idag och är grymt sugen på att prova den. Jag har testat i affären och då kändes den fenomentalt bra.

  3. Haha, underbart. H*n visste exakt vad h*n gjorde. Så jäkla enkelt är det. Men du, du fick hem bra grejer. Recensera gärna ryggsäcken =)

  4. Men alltså SHIT vilka bra fynd!! Förstår att du shoppade loss – skulle jag med ha gjort! Så nu tänker jag inte klicka på din länk… för jag är pank hehe.

Kommentera

