Försiktighet – Rörlighet!

Efter två nätter med magisk sömn, kände jag mig lite bättre.
Rethostan var nästintill borta, men trots det hade jag bara bokat in Yin Yoga. Eller rättare sagt, jag hade en reservplats till Yin Yogan.
Åkte till gymmet direkt efter jobbet och var där en trekvart innan yogan började. Jag ställde mig på löpbandet och tassade iväg. Sakta, sakta. Det kändes helt ok och det blev knappa 6 km till slut. Men jag ”nojade” mig nog igenom åtminstone 5 km av dessa, för att jag kände efter hela tiden.

När det var 2 minuter kvar hade jag fortfarande reservplats till yogan.
Tusan också…! Dörren var öppen så jag kikade in lite snabbt. Instruktören undrade varför jag inte gick in och jag sa som det var; att jag hade en reservplats men ville kolla om det var någon som eventuellt inte hade kommit.
”- Det finns plats, ta du en matta”, svarade hon och log.

Förstå min lycka! Fokus på höfter och säte det här passet.
Perfekt ”avslutning” för kroppen, efter de där kilometerna! 🙂

IMG_1667

3 thoughts on “Försiktighet – Rörlighet!

Kommentera

