Sengångare…

Jösses, hur seg kan man känna sig?!
Gårdagen kändes verkligen som en Måndag! Jag sov bra (som tur var) men hela kroppen känns trög och sliten. Det känns som att alla rörelser sker i slow-motion. Märklig känsla.
För att inte tala om hjärnan. Dagarna består just nu av 7 timmar med huvudet nergrottandes i excel-ark…
Man blir ju nästan knäpp, på riktigt! 😮 Men snart är det över och jag kan fokusera på konstruktionsbiten igen.

Ett par timmar i stallet skulle avrunda dagen. Skönt för sinnet!
Men tyvärr blev lektionerna inställda pga sjukdom. Jahopp… Men, tisdag nu då. Och mer excel. Zzzzz…. Men vid lunch drar vi till Jönköping för konsult-träff, så jag får en break. Skönt!  Och ikväll – Träning.

Vad ska ni göra idag? 🙂

excel

3 thoughts on “Sengångare…

  1. Excel… lyllo dig. Not! :p

    Idag ska jag försöka ta mig till Rom. Sen ska jag ha nåt litet möte och mingla med kollegor från blandade delar av Europa. Sen sova. Typ 🙂

  2. Excelarket ser synnerligen spännande ut 🙂
    Idag ska jag fortsätta jaga sponsorer. När alla tackat ja (såklart!) ska jag springa en kortis och gå på soma. Ikväll väntar tvättberget Allan. Happy tisdag!

Kommentera

