Snabba svar!

wpid-IMG_20140208_213239.jpg

Snabba frågor, snabba svar. 🙂
Snodde en halv listan från Dessi (Översta delen kände jag igen sen tidigare).

Storstad eller landet?
Bo – på landet! Besöka – Storstad.
Hund eller katt?
Oj, svårt. Gillar båda, men måste jag välja så – Hund.
Vin eller öl?
Ett glas rött!
Charter- eller skidsemester?
Skidsemester!
Sverige eller utlandet?
Sverige. Gärna Österlen.
Sport eller nyheter?
Nyheter (Möjligen sport, om det visas längdskidor).
Hockey eller fotboll?
Hockey!! Fotboll är sååå tråkigt. 😮
Ljushåriga eller mörkhåriga killar?
Mörkhåriga.
Sommar eller vinter?
Sommar.
Vår eller höst?
Här får jag vara tråkig och säga att jag tycker om båda.
Flyg eller tåg?
Tåg.
Bil eller buss?
Bil.
Har du varit kär?
Oh yes. Många gånger.
Har du dumpat någon?
Ja. Hemskt…
Har du varit i ett knytnävesslagsmål?
Nej aldrig. Men det har varit nära vid något tillfälle.
Har du haft känslor för någon som inte känt likadant?
Har inte alla det?
Har du varit kär i en lärare?
Hm…? *funderar* Nej.
Har du skolkat?
Det har hänt.
Har du ätit sushi?
Ja. Gott!
Har du bränt dig på brännässlor?
Ja, ont som f-n gör det!
Har du åkt snowboard?
Ja, en gång. Höll på att slå ihjäl mig. Haha!
Har du fuskat när du spelat spel?
Med största sannolikhet.
Har du rört en orm?
Förvånansvärt nog, många gånger…?!
Har du blivit missförstådd?
Ja. Finns det någon som inte har blivit det? Grattis! 😉
Har du vunnit en tävling?
Nej, jag tror inte det.
Har du gått mot rött?
Eh… Ja. (Fast inte så ofta).
Har du gjort något du ångrar?
Ja. Massor av saker (tyvärr).
Har du simmat i havet?
Ja. Men föredrar sjö.
Har du gjort upp eld på en strand?
Nej.
Har du burit pärlor?
Nej, aldrig.
Har du eller har du haft lust att döda någon?
Bara i mina tankar…
Har du skrattat så mycket att du har gråtit?
Ja! Haha! Massor av gånger. Love it!
Har du haft en Britney Spears-skiva?
Nä, men många andra jag skäms över… 😛
Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, var med och dansade i en kabaré på högstadiet. (Hur vågade jag?!)
Hur många barn vill du ha?
Jag har tre och är rätt nöjd. En fyra hade inte vara fy skam, men då får jag nog byta gubbe.
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Oj… Death-metal och sånt.
Har du åkt moped någon gång?
Ja, kört också. Och körde rakt in i ett staket!
Vilken är den längsta resan du har gjort?
Grekland.
Chips eller popcorn?
Popcorn.
Vilka färger har läppstiften du använder?
Oerhört sällan jag har läppstift. Mest lypsyl.
Favoritchoklad:
Marabou mjölkchoklad, Lindts med Havssalt eller Riesen (Måste man välja??) 😉

8 thoughts on “Snabba svar!

  1. Ping: Snabba svar! | SOJKA | Livstetriset, mitt liv är inget jäkla pussel!

  2. Ping: Snabba svar! | Sojka | Malmö Life

Kommentera

