Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor!!

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv…
Jo, man F.Å.R. göra det. Hosta lungorna ur sig istället för att träna är inte så jäkla roligt. Men ok, magmusklerna får ju jobba lite i varje hostning i alla fall. ”Yeay”… (Fast blä)!

Inte blir jag mindre sugen att träna, när jag ser på ”Ninja Warrior”.
Oh my god, vad de är vältränade! Men det finns faktiskt några som imponerar lite extra.
Så jo´rå, nu har jag bestämt mig. Jag ska börja med Parkour!! (Eller njae, med min höjdskräck..?! För det är ju självklart bara den som hindrar mig…) 😛 Men ändå, wow! Vilken kroppskontroll de har!!

IMG_1980

5 thoughts on “Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor!!

  1. Ja, en får absolut tycka synd om sej själv! Stackars dej. Krya (lite medömkan skadar ju inte heller 🙂 )

    Haha, ja, jag har tänkt på det där med parkour. Det vore roligt att börja med det på en liten ort. Tänk va, om jag rusade utefter Köpmansgatan i mitt lilla samhälle och forcerade hinder..haha Det skulle vara värt bara p.g.a folks miner 🙂

Kommentera

