Risveden Terräng 2015 – I år ses vi (äntligen) igen!

Third time´s a charm, eller vad brukar man säga?
”Charm” är kanske fel ord(?) Med tanke på att jag, vid mina två tidigare racerapporter (2012 och 2013) har understrukit hur viktigt det är med ett år emellan loppen. Så jag hinner FÖRTRÄNGA hur jobbigt det faktiskt är! Så kanske inte ”charm”. Men ja ja, ni förstår nog vad jag menar. 😛
(Och undra hur lång tid in i loppet jag börjar minnas det, den här gången…? Haha!)

Det är tredje gången jag ger mig ut i Risvedens naturreservat med en massa andra trailnördar. I år är det femårs-jubileum och de firar det bl.a. med en medalj. Med två år, där endast äran har varit vinsten (det och illamåendet/kräkningarna av total utmattning, som var ”jumbovinsten” första året!) så S.K.A. jag ha en medalj! Om jag så ska krypa i mål! Haha! 😀

Ska ni med? Klart ni ska!

risveden2013-3
risveden

8 thoughts on “Risveden Terräng 2015 – I år ses vi (äntligen) igen!

  1. Är inte anmäld (än), men bor i närheten och har kört en del av mina långpass på Risveden banan. Har inte upplevt den riktigt så tuff, men det beror nog mest på att jag och mitt löparsällskap brukar stanna och fika, ta ett dopp och allmänt njuta av terrängen när vi springer där! Väggen är ju en rysare!! Mjölksyra så det heter duga även om man bara går upp!

Kommentera

